Home Jerry Trainor Wallpapers Downloads! Parcerias Quem somos? Créditos Family/PiC Family/iPBR

Happy Birthday Jerry Trainor

I would say my words to him

....

Jerry, happy birthday, you deserve everything good in his lifetime.


This is a way to show how we love you.

I have the most beautiful word in the world stored in my heart to tell you, but when I came here to say he did not know to express myself, because neither of these words describe my love for you!


You have the gift of joy to all, with his knack won everyone, we say that you're the funniest guy in the world, amazing how it makes us laugh.

Be on iCarly, Drake and Josh, when you're there everything changes, and is the part we like.

I hope that you are reading, but even if I turn the world to show you how to love.

Read comments to see the affection we have for you

That day is wonderful, you deserve

---------------------------------------------------------------------------------------------
Gostaria de dizer minhas palavras à ele
....
Jerry, feliz aniversário, você merece tudo de bom na sua vida mesmo.

Essa é uma maneira de mostar como nós te amamos.
Tenho as palavras mais lindas do mundo guardadas em meu coração pra te falar, mas quando cheguei aqui pra dizer não soube me expressar, pois nem essas palavras descrevem meu carinho por você!!!

Você tem o dom de alegrar a todos, com seu jeitinho conquistou todo mundo, nós falamos que você é o cara mais engraçado do mundo, incrível como nos faz rir.
Seja em iCarly, Drake e Josh, quando você está lá tudo muda, e é a parte em que mais gostamos.
Espero eu que vc esteja lendo, mas nem que eu rode pelo mundo para te mostrar como te amo.
Leia os comentário para ver o carinho que temos à você
Que esse dia seja maravilhos, você merece

Nenhum comentário:

Postar um comentário

 

Desing By: